בית פורומים הצלה ומדא ישראל

כל כונן יחוייב לשאת עימו לאר"ן את הערכה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/1/2004 23:42 לינק ישיר 
כל כונן יחוייב לשאת עימו לאר"ן את הערכה

לאחר מסקנות התדריך שבוצע לאחר הפיגוע הקשה היום בעיר, הוחלט להקפיד ביתר שאת על כך כי כל כונן שיוצא לאר"ן יחוייב לשאת עימו את ערכת הכונן .

המסקנות הנוספות יפורסמו בקרוב בתחנה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > כל כונן יחוייב לשאת עימו לאר"ן את הערכה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext