שני הרוגים בתאונה קשה בכביש בגין
שני בני אדם נהרגו בתאונת דרכים בירושלים
גבר ואשה נהרגו הלילה בכביש בגין בירושלים, כשמכוניתם סטתה מסיבה לא ברורה, ופגעה בקיר בשולי הדרך. הפראמדיק של מד"א, עוזי סלוק, שהוזעק למקום טיפל שעות ספורות לפני כן בפצועי הפיגוע: "זו השיגרה הקשה שלנו"
ynet
שני בני אדם, גבר ואשה כבני 25, נהרגו הלילה (יום ו') בתאונה בכביש בגין בירושלים. צוותי מגן דוד אדום שחשו למקום נאלצו לקבוע את מותם.
השניים נסעו ברכב פרטי, שהתנגש מסיבה לא ברורה בקיר בצד הדרך. למקום הוזעקו מספר צוותים של מגן דודו אדום.
הפראמדיק של מד"א, עוזי סלוק, אמר ל-ynet: "נהג הרכב ביצע תאונה עצמית והתנגש בקיר בשוליים. שני אנשים נהרגו במקום, ולא היה טעם אפילו לנסות פעולות החייאה. הם פשוט מתו, וקבענו את מותם".
הפראמדיק של מד"א סיפר שעסק אתמול בבוקר בטיפול בפצועי הפיגוע בירושלים : "זו שיגרה של עובד מד"א. אנשים נהרגים כל הזמן, וזו השיגרה הקשה. היה לנו שקט מפיגועים כמה חודשים, אבל תאונות יש כל הזמן. זו ממש מכת מדינה".
|
|