בית פורומים הצלה ומדא ישראל

האם יש אפשרות להצטרף ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/2/2004 11:40 לינק ישיר 
האם יש אפשרות להצטרף ?

אני חובש מזה כ - 3 שנים . קורס החובשים שעברתי הינו קורס צבאי ארוך וקשה של כ-4 חודשים אני גר בירושלים ולומד בישיבה שם ומאז שהשתחררתי אני מתנדב מדי פעם במד"א בעיר העתיקה . השאלה היא אם אני יכול להצטרף לגדוד הכוננים עקב היותי זמין רוב שעות היום באיזור ירושלים ובדרך כלל גם נייד (אני בתהליך להוצאת רשיון לאופנוע) ??



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2004 14:18 לינק ישיר 

באיזה שכונה אתה מתגורר?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-1/2/2004 14:57 לינק ישיר 

בעיר העתיקה ...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/2/2004 00:51 לינק ישיר 

תפנה בבקשה למפקד האזור של העיר העתיקה מר יוסי בן שחר שהוא כידוע גם מפקד מטעם מד"א וגם מטעם "הצלה" והוא ידריך אותך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/2/2004 16:00 לינק ישיר 

איתיאל תפנה ליוסי בן שחר הוא אדם מיוחד ובטח יעזור לך.

בהצלחה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/2/2004 01:17 לינק ישיר 

1. מה הקריטריונים לקבלת אופנוע הצלה וחירום של 'הצלה'?

2. מה הקריטריונים לקבלת אמבולנס מז"ח ממד"א?

3. ואל מי עלי לפנות בקשר לכל דבר.


אני מתנדב פעיל במד"א (לא ב'הצלה') בנוסף אני כונן.

נ.ב. אני חרדי.

תודה מראש לכולם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/2/2004 01:19 לינק ישיר 

אם אינך חבר בהצלה ירושלים לא תוכל לקבל אופנוע הצלה וחירום, אם כי נשמח לראותך חבר בין שורותינו.

באם הינך נהג אמבולנס ואתה מעוניין להצטרף למז"ח תוכל ליצור קשר עם אחראי ומפקד מז"ח עזריאל וייס שבוודאי ישמח לקבל אותך לשורות הארגון באם תעמוד בדרישות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/2/2004 01:22 לינק ישיר 

ראשית תודה על התשובות.

שנית האם תוכל להרחיב על הדרישות שמוטלות על המעוניין להצטרף לשורות מז"ח.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/2/2004 01:28 לינק ישיר 

לא אוכל לומר לך את הפרטים מכיוון שאינני יודע אותם.

אני אמין שצריך רקע מסוים בעניין הזה של פינוי הגופות, וכמובן רקע רפואי אבל חבל שאלעה אותך בפרטים שאינם נכונים או מדוייקים.

תתקשר לעזריאל הוא מותק של בחור והוא בוודאי ישמח לעזור לך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/2/2004 01:29 לינק ישיר 

תודה אחי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/2/2004 01:29 לינק ישיר 

אגב לגבי הצטרפות להצלה ירושלים תוכל לפנות למשרד ברחוב ברוכים בעיר או אל המנהלים המסורים.

כמו כן לגבי הצטרפות ליחידת האופנועים לאחר מכן תצטרך לפנות למפקד היחידה הגדול ראובן פול .




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > האם יש אפשרות להצטרף ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext