בית פורומים הצלה ומדא ישראל

משלחת "הצלה" בסיום קורס נהגים בבאר יעקב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/2/2004 01:36 לינק ישיר 
משלחת "הצלה" בסיום קורס נהגים בבאר יעקב
מצורף קובץ

משלחת "הצלה" בראשות יו"ר הארגון ר' דוד גרינוולד הוזמנה לסיום קורס נהגים מתנדבים בבאר יעקב. וזאת במסגרת פתיחת סניפי "הצלה ירושלים" בבאר יעקב, רמלה, לוד וכפר חב"ד.
את הקורס סיימו מתנדבים מכל האיזורים האלו.

דוקי שיבח בדבריו את המתנדבים שבאים לתת מרצונם וממרצם והבטיח לסייע בכל מה שאפשר.

אלי ביר מ"מ כוננים ארצי אמר כי הוא רואה בקורסים אלו ובנוספים את התרחבות גדוד הכוננים באזורים שכ"כ זקוקים להם וכל זה כמודל לחיקוי של "הצלה" שהם נחשבים כסיירת של מד"א.

מימין מדריך הקורס צביקה פיינמן ומשמאלו אלי גולדשטיין אחראי מתנדבים בלוד.





דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/2/2004 01:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

משתתפי הקורס. משמאל נראה אלי יעקובי מ"הצלה ירושלים"



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/2/2004 01:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בנצי ליזרוביץ, אברהם פרידמן ואלי ביר



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/2/2004 01:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

דוקי, אלי פולק וחיים גלינסקי ממארגני ומובילי הקורס.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/2/2004 01:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/2/2004 01:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/2/2004 01:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

משתתפי הקורס. ברקע נראים ראובן פול מפקד יחידת האופנועים וצבי סטפנסקי



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > משלחת "הצלה" בסיום קורס נהגים בבאר יעקב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext