מד"א קורא בדחיפות לבעלי דם 0 לתרום דם!!
מד''א קורא לבעלי דם מסוג O לתרום דם בדחיפות
שירות מעריב
שירותי הדם של מגן דוד אדום מודיעים על מחסור עונתי חמור בבנק הדם במנות דם מסוג O. חדרי ההתרמה בתחנות מד''א בחיפה, בירושלים, בבאר שבע, בתחנה המרכזית בעפולה ובמרכז שירותי הדם של מד''א במתחם תל-השומר יהיו פתוחים ברציפות מ-17:00 עד 22:00 בלילה וביום שישי מ- 8:00 בבוקר עד 13:00 בצהריים.
http://www.maariv.co.il/channels/0/ART/641/704.html
|
|