שוב תאונה קשה בבגין הפעם ב"ה הסתיים בטוב
מצורף קובץבדיוק כמו שבוע שעבר באותו שעה ביום חמישי תאונה קשה רכב שהתהפך בכביש בגין,
שבוע שעבר הסתיים בשני הרוגים אך ב"ה הפעם רק ב - 3 פצועים קל עד בינוני.
רכב שנסע בכביש בגין מכיוון קרית משה לרמות אחרי מחלף גבעת שאול סטה מנתיבו ונפל בערך
כ - 30 מטר לכביש התחתון.
בזמן ההתנגשות בגדר בכביש העליון נפלה נוסעת מהרכב ונשארה למעלה בעוד שני נוסעים נוספים המשיכו עם הרכב לכיוון למטה.
שני הנוסעים היו לכודים ובעזרת כיבוי שוחררו ופונו להדסה עין כרם.
ראשונים הגיעו למקום כונני מד"א - "הצלה ירושלים" שוכי בנדיקט, איתן אוחיון, אלי פולק, שהחלו בטיפול בפצועים בתוך הרכב.. ובעזרת עוד חברים: דוד דלפן, זאב סופר, צבי סטפנסקי, מיקי כהן ,ראובן פול ועוד יחד עם צוות הנט"ן פינו במהירות את הנפגעים במצב טוב לעין כרם.
טיפול וחילוץ הפצועים.
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 07/02/2004 19:10:48

|
|