תיבת החייאה במתנ"ס בגונן לע"נ נזימה קצב
מצורף קובץהיום בשעה 3 אחה"צ התקיים טקס חנוכת תיבת החייאה במתנ"ס בגונן.
ארון ההחייאה נתרם ע"י האירגון לע"נ האשה החשובה מרת נזימה קצב ע"ה. ביום ה - 30 לפטירתה.
הטכס נערך בהשתתפות יו"ר האירגון ר' דוד גרינוולד, מ"מ אחראי כוננים ארצי אלי ביר, אחראי שכונה אנשל פפר, מפקד יחידת האופנועים ראובן פול, אחראי ציוד צבי סטפנסקי, אלי פולק ועוד חברים בני משפחה קרובים וידידים.
הבן העלה בדרשתו את צידוקתה של המנוחה ודרך חייה המיוחדים והודה בחום לאירגון "הצלה ירושלים" והעומדים בראשה על תרומתם ונכונותם בהצבת ארון ההחיאה. וסיים בתקווה שלא יהיה צורך בארון זה.
ארון ההחייאה.

|
|