בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תיבת החייאה במתנ"ס בגונן לע"נ נזימה קצב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/2/2004 04:41 לינק ישיר 
תיבת החייאה במתנ"ס בגונן לע"נ נזימה קצב
מצורף קובץ

היום בשעה 3 אחה"צ התקיים טקס חנוכת תיבת החייאה במתנ"ס בגונן.
ארון ההחייאה נתרם ע"י האירגון לע"נ האשה החשובה מרת נזימה קצב ע"ה. ביום ה - 30 לפטירתה.
הטכס נערך בהשתתפות יו"ר האירגון ר' דוד גרינוולד, מ"מ אחראי כוננים ארצי אלי ביר, אחראי שכונה אנשל פפר, מפקד יחידת האופנועים ראובן פול, אחראי ציוד צבי סטפנסקי, אלי פולק ועוד חברים בני משפחה קרובים וידידים.

הבן העלה בדרשתו את צידוקתה של המנוחה ודרך חייה המיוחדים והודה בחום לאירגון "הצלה ירושלים" והעומדים בראשה על תרומתם ונכונותם בהצבת ארון ההחיאה. וסיים בתקווה שלא יהיה צורך בארון זה.

ארון ההחייאה.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/2/2004 04:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הבן בנאומו.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/2/2004 04:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

חלק מהמשתתפים.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/2/2004 04:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי פולק מסביר לנוכחים את תכולתו של ערכת ההחייאה.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/2/2004 04:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי פולק ואנשל פפר מכינים את התיק לשימוש במקרה הצורך ח"ו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/2/2004 04:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

המשפחה מתבוננת מקרוב בציוד ההחייאה המתקדם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/2/2004 04:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

נכדי המנוחה ליד התיבה.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תיבת החייאה במתנ"ס בגונן לע"נ נזימה קצב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext