מזל"ט למתנדב היקר אלי גודלבסקי להולדת הבן בשעטו"מ בליל שבת.
יזכו אביו ואמו להכניסו בבריתו של אברהם אבינו בעיתו ובזמנו ולגדלו לתורה לחופה וליראת שמים.
נשלח ב-9/2/2004 10:30
מזל טוב לאלי מחשובי מתנדבי הצלה בבית וגן
שתזכה לרוות ממנו רק נחת!
נשלח ב-13/2/2004 14:22
השלום זכר בליל שבת ברח' עוזיאל 56 א בית וגן.
הברית בשבת קודש בביהכ"נ "חניכי הישיבות בשעה 10.15.
יזכו לגדלו ולחנכו לתורה חופה ומעשים טובים ולהכניסו בבריתו של אברהם אבינו בעיתו ובזמנו.