מצורף קובץאכן הערב היה ערב נוצץ ומרגש, הכל היה ערוך בטוב טעם, אוירה חגיגית, אוכל משובח, והכי חשוב הרגשה נהדרת ומשמחת.
המתנדבים, שסיימו את הקורס כבר לפני כמה חודשים, קיבלו במהלך הערב ציוד מלא המכיל – תיק החייאה, תיק חובש, בלון חמצן, מכשיר קשר, אפוד זוהר, אפוד מגן, מעיל, קוז'אק, ועוד פריטים...
והכל תודות לר' משה עברון על כל הערב הנהדר והמרגש. וגם ליו"ר ההצלה ר' מוטי ברזילי.
לכתבה המלאה, ולתמונות נוספות:
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=807616
מתנדבי הצלה שרון, הותיקים עם החדשים.

|
|