בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הצלה גליל בשלג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/2/2004 10:32 לינק ישיר 
הצלה גליל בשלג

צפת - יומן אירועים

השלג לא פסח על הגליל,
מאות תושבי צפת שחזרו לעירם לאחר שבת מצאו את העיר מושלגת וללא אפשרות לחזור לבתיהם, באוטובוסים היו גם נשים וקשישים.
האוטובוסים נתקעו בכניסה הדרומית לצפת ללא יכולת להגיע לבתיהם,
אנשי "הצלה גליל" המתינו לתושבים עם רכביהם והסיעו את התושבים לבתיהם, כתוצאה מאיחור בהגעתם של האוטובוסים לצפת פעילות זו נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה
כמו"כ בשעות הערב ארעה תאונת דרכים בצפת ומכיוון שרכבים שהיו בכביש חסמו את דרכו של האמבולנס נאלצו אנשי מד"א הצלה גליל להגיע למקום רגלית ולשאת את האלונקה מרחק רב עד לאמבולנס,
בזמן זה עדיין משתוללת בצפת סופת שלגים ומתנדבי מד"א הצלה גליל
עומדים לסייע הן במקרי חרום והן בסיוע שבשגרה
http://rotter.net/forum/scoop/7509.shtml



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/2/2004 10:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הצלה גליל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/2/2004 17:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אנחנו הירושלמים לקחנו הרבה כותרות , אבל למעשה אלה שבאמת קיבלו שלג השנה הם החברים מהצלה גליל שאתמול יצאו לחילוץ משפחות שחזרו באוטובוסים והיו תקועים בשלג המתנדבים יצאו אליהם עם ג'יפים ועזרו לחלץ עשרות אנשים וילדים שהיו תקועים בקור המקפיא של צפת .
כל הכבוד לכם על העבודה
אוהבים אותכם כאן בדרום !
תזכורת משנה שעברה בצפת



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/2/2004 19:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

והנה תזכורת מהשנה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/2/2004 19:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ועוד קטנה :)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הצלה גליל בשלג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext