בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מעשה בפג,חלב ,ומלאכים בכתום...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/2/2004 22:15 לינק ישיר 
מעשה בפג,חלב ,ומלאכים בכתום...

מעשה בפג,חלב ,ומלאכים בשתיים בלילה.

ביום חמישי בלילה התקשר יהודי מבוהל ונרגש לזעליג קרון אחד ממתנדבי "הצלה ירושלים" בבית שמש וביקש את עזרתו הדחופה.
השעה הייתה שתיים וחצי בלילה.. שעה שמתנדבים מסורים רגילים לקבל גם שיחות טלפון בהולים.
מה אפשר לעזור לך שאל המתנדב?
השבוע במזל טוב שוחרר ילדי הפג לאחר שהיה מאושפז במשך 9 חודשים בבית החולים. הוא שוחרר רק לשבת ולאחר מכן עליו לחזור.
אך לא שמנו לב שלא לקחנו חלב מבית החולים, חלב מיוחד לפגים .
חלב רגיל מאד לא בריא לתינוק ואין אפשרות להשיג עכשיו את החלב המיוחד הזה בכל בית שמש והתינוק כבר מתחיל לבכות. אולי תוכל לעזור לנו איכשהו?
המתנדב היקר אמר שתוך זמן קצר יהיה חלב פגים בביתו ושלא ידאג ושירגיע את בני המשפחה.

זעליג קרון המתנדב יצר קשר עם פעיל נוסף בארגון הצלה ירושלים אלי פולק אשר מיד התלבש ויצא למספר מוקדים רפואיים לחפש חלב כזה, בשעה כזו.
אחרי מאמצים רבים הגיע לבית החולים שערי צדק , שם שוחח עם כמה אחיות שהשיגו לו את המצרך המבוקש עבור התינוק הרעב.

פולק יצא מירושלים בשעה 3:00 בבוקר לכיוון בית שמש כאשר מצד בית שמש יוצא המתנדב היקר עזריאל וייס יחד עם זליג קראן בכדי לחבור ולקחת את החלב למשפחה .

בשורש התבצעה החבירה, אלי פולק העביר את החלב לוויס וקראן אשר חזר במהירות לבית שמש לבית המשפחה.

לאחר כמה דקות דפיקות בדלת המשפחה ההמומה מהמהירות קיבלה את החלב מידי המתנדב והעבירה אותו ישירות לילדם הרעב.

המשפחה הודתה בלב מלא ורגש למתנדבים על המסירות אין קץ שלהם שלא האמינו שיקרה כדבר הזה שתוך חצי שעה מפניית האב למתנדבים החלב היה כבר בביתו.

המסירות של מתנדבי הצלה ירושלים בשעות לא שעות , ללא פרסום וללא מצלמות,ללא תקשורת וללא כבוד, פשוט מדהימה.

מכאן שלוחה הברכה למתנדבים המסורים שעושים מלאכתם נאמנה בכל שעות היממה ובמזג אויר לא נעים ולא נוח ושעות לא שעות וכל זה למען הזולת למען הצלת נפשות ולמען הרצון לתת של המתנדבים למען החיים.



[\-/]

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 15/02/2004 22:40:21



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2004 02:37 לינק ישיר 

מדהימה אותי כל פעם מחדש המסירות נפש שיש לכם
אנשי "הצלה", יישר כוח גדול



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2004 12:38 לינק ישיר 

יישר כח!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2004 16:02 לינק ישיר 

מלאכים

יה"ר שבזכות הגמ"ח נזכה לגאולה השלמה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/2/2004 16:05 לינק ישיר 

לאחינו היקרים

מרגש לקרוא יש כח ענק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מעשה בפג,חלב ,ומלאכים בכתום...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext