הצלה התקינה בביהמ"ד בעלז תיבות החייאה!!
ארגון הצלה ירושלים התקינה בשבוע שעבר שני תיבות החייאה בבית המדרש הגדול של בעלז בירושלים.
האחד נתלה בחדר הטישים של הרבי שליט"א והשני בבית המדרש .
הגבאים שיבחו את הארגון על יזמתו הברוכה לאור האלפים הרבים שמגיעים להתפלל במקום בימי חג ושבתות.
נקוה שלא יאלצו להשתמש בציוד.
חבר'ה, הצלה ירושלים לא מפסיקים לעבוד!!!
          
|
|