בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הצלה התקינה בביהמ"ד בעלז תיבות החייאה!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/2/2004 22:18 לינק ישיר 
הצלה התקינה בביהמ"ד בעלז תיבות החייאה!!

ארגון הצלה ירושלים התקינה בשבוע שעבר שני תיבות החייאה בבית המדרש הגדול של בעלז בירושלים.
האחד נתלה בחדר הטישים של הרבי שליט"א והשני בבית המדרש .

הגבאים שיבחו את הארגון על יזמתו הברוכה לאור האלפים הרבים שמגיעים להתפלל במקום בימי חג ושבתות.

נקוה שלא יאלצו להשתמש בציוד.


חבר'ה, הצלה ירושלים לא מפסיקים לעבוד!!!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הצלה התקינה בביהמ"ד בעלז תיבות החייאה!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext