בבית שמש ילד ניצל בנס לאחר בליעת משחק
מצורף קובץהסיפור ארע לפני כשבוע וחצי בת"ת דושינסקי בבית שמש, ילד ששיחק במכונית בלע חלק מהמשחק ונתקע בגרונו,
למקום הגיעו שני חובשי מד"א "הצלה ירושלים" - "בית שמש" במהירות וניסו ע"י היימליך (שיטה להוצאת גוף זר מבית הבליעה) אל ללא הועיל , הילד פונה ע"י אמבולנס נט"ן לבית החולים הדסה עין כרם עם קושי בנשימה.
לילד נעשה צילום והתברר שהחלק שבלע נתקע בבלוטת מיתרי הקול, והוכנס מייד לחדר ניתוח ונותח במשך 45 דקות,
החלק שנתקע..

|
|