הביפרים לא עבדו והמירסים הצילו את המצב
במהלך היום מספר פעמים מערכת שליחת ההודעות בביפרים לא עבדה ולא היתה אפשרות להודיע לכוננים בדרך הרגילה על המקרים.
במוקד הותקן לפני מספר חדשים מערכת מירס של הצלה ירושלים והמוקדנים עלו במירס ויחד עם החברים יששכר בנדיקט ועוד השתלטו על המצב.
כל הכבוד על היזמה הברוכה להכנסת המירס למוקד ועל המקצועיות למרות בעיות טכניות שנוצרות.
אין כמו מדא-אין כמו הצלה!
|