החייאה מוצלחת לילדה בת 13 ברמות.
ביום שישי בשעה 8.14 התקבלה קריאה על ילדה מעולפת בבית הספר ברח' מירסקי ברמות.
כעבור דקה מאיר זנגר מדווח שהוא במקום בהחייאה מלאה. מייד מצטרפים אליו אלי פולק, יוסף אורלוב וישראל ברנדווין וממשיכים בהנשמות ועיסוים עד בא הנט"ן.
ההחייאה ממשיכה יחד עם צוות הנט"ן הפראמדיק איילת דר' ריקי ואייל בן עטר עד שהצוות הצליח להחזיר דופק (לאחר מתן שוק) בשלב זה לאחר 26 דקות החחיאה מחליט צוות הנט"ן להתחיל בפינוי לשערי צדק תוך המשך ההנשמות.
לבקשת הפראמדיק הצטרף אלי פולק לנט"ן לבית החולים. בדרך אבד שוב הדופק והמשיכו בעסויים ועוד 5 שוקים חשמליים כך עד שערי צדק שם חיכו צוות גדול של רופאים.
לאחר זמן מה התייצב קצת מצבה אך ההנשמות נמשכו.
צוות הרופאים שיבח את יעילותם של החובשים שהחלו בהחייאה מייד שללא ספק זה הציל את חייה.
אלי פולק שהששתף בהחייאה שיבח מאוד את צוות הנט"ן את הפראמדיק איילת שבתנאים קשים הצליחה לתפקד בצורה מצויינת ומקצועית ביותר. דר' ריקי שבקור רוח כתמיד שלטה היטב במצב. ואייל בן עטר (המקצוען) פיקד על ארגז התרופות במקצוענות ובזריזות רבה.
ללא ספק ששילוב כזה של כוננים יחד עם צוות הנט"ן הביא להשארת הילדה בחיים.
בערב שבת נמסר מבית החולים כי הילדה נותקה ממכשירי ההנשמה אך עדיין מחוסרת הכרה וזקוקקה לרחמי שמיים מרובים.
 |
|
|