|
|
| נשלח ב-22/2/2004 17:36 |
|
| |
הי חברים, אני מחפש דחוף חומר על הלייפבק.
זה אומר חומר כתוב, על מה זה ולמה זה , זה די דחוף ואשמח לקבל.
אני יודע מה זה והשתמשתי בזה כבר כמה פעמים אבל אני מחפש לצורך כתבה חומר על זה.
אה?
|
|
|
|
| נשלח ב-23/2/2004 13:00 |
|
| |
אתה מחפש חומר על שימוש בלייפ-פק ספציפי (500, 300, 12...) או על יתרונות דפיברילציה מוקדמת?
|
|
|
|
| נשלח ב-25/2/2004 00:10 |
|
| |
תודה, !!

|
|
|
|
| נשלח ב-3/3/2004 19:42 |
|
| |
מוזר לי הפרוטוקול הזה
לדעתי השלב של חבירה / הזמנת נטן/אטן צריך לבוא לאחר השוק השלישי
א.הוא בכל מקרה צריך טיפול גם אם החזיר דופק
ב. הדיפיברילטורים החצי אוטומטיים של מד"א מכויילים ל 175 J מקסימום
|
|
|
|
| נשלח ב-3/3/2004 22:08 |
|
| |
החבירה/הזמנת נטן/אטן זה במצב שיש דופק,שים לב.
|
|
|
|
| נשלח ב-3/3/2004 23:18 |
|
| |
יש צורך בחבירה בכל מצב
מי שהחזיר דופק צריך תרופה אנטי אריטמית
בכל מצב צריך נטן/אטן
|
|
|
|
| נשלח ב-4/3/2004 03:33 |
|
| |
מאיפה אתה לוקח שהדפיברלטורים של מד"א מכויילים על 175 J בלבד????
|
|
|
|
| נשלח ב-5/3/2004 03:44 |
|
| |
ממחלקת הדרכה ומבצעים
|
|
|
|
| נשלח ב-8/3/2004 00:39 |
|
| |
מענין
כי כפי שאתה רואה בפרוטוקול שלפניך השוקים ברמות של 200 300 360 וזה פרוטוקול רשמי של מד"א שנלמד בקורס חובשים בכירים,
יתכן שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה?
אז כדאי שתציין מקור מדויק כדי שאוכל לברר זאת במח' הדרכה.
|
|
|
|
| נשלח ב-9/3/2004 17:05 |
|
| |
שים לב !
רשום פרוטוקול לשימוש בדיפברילציה חצי אוטומטית ! לא רשום סוג מכשיר
גם המכשירים של הנט"ן ניתן לבצע איתם מצב של חצי אוטומט (לייפ-פק 12 ) ללא שימוש בכפות
הפרוטוקול לא מתייחס למכשיר אלא הוראות שימוש למי שאינו מורשה לשימוש מתן שוק מנואלי (זוהי דעתי בכל אופן )
אל תמהר להחליט על יד ימין ויד שמאל ....
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|