בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הי חברים, אני מחפש דחוף חומר על הלייפבק.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/2/2004 17:36 לינק ישיר 
הי חברים, אני מחפש דחוף חומר על הלייפבק.

זה אומר חומר כתוב, על מה זה ולמה זה , זה די דחוף ואשמח לקבל.

אני יודע מה זה והשתמשתי בזה כבר כמה פעמים אבל אני מחפש לצורך כתבה חומר על זה.


אה?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2004 13:00 לינק ישיר 

אתה מחפש חומר על שימוש בלייפ-פק ספציפי (500, 300, 12...) או על יתרונות דפיברילציה מוקדמת?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/2/2004 09:39 לינק ישיר 

יש סרטון מפורסם שצולם בזמן אמת כאשר אדם התמוטט בשדה התעופה והמצלמות מראות כיצד החייאה ושימוש מהיר בAED הצילו את חייו. כלול בסרט, שניתן להשיג על קלטת וידאו או DVD,מידע חיוני על השימוש בAED ועל חשיבותו וכן ראיונות עם האנשים שנכחו (כולל החולה).
http://www.americanheart.org/presenter.jhtml?identifier=3001632

עוד על LP500 ב http://www.emssupply.com/tempsite2001/lp500.htm
על LP12 ב
http://www.cardiacarrest.net/products/lp12.cfm
מקווה שזה עוזר. בהצלחה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/2/2004 00:10 לינק ישיר 

תודה, !!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2004 16:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

כתבה ממש אין לי,אבל הצלחתי לשלוף מאי שם את הפרוטוקול:

זה גם מסמך..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-3/3/2004 19:42 לינק ישיר 

מוזר לי הפרוטוקול הזה
לדעתי השלב של חבירה / הזמנת נטן/אטן צריך לבוא לאחר השוק השלישי
א.הוא בכל מקרה צריך טיפול גם אם החזיר דופק
ב. הדיפיברילטורים החצי אוטומטיים של מד"א מכויילים ל 175 J מקסימום



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/3/2004 22:08 לינק ישיר 

החבירה/הזמנת נטן/אטן זה במצב שיש דופק,שים לב.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-3/3/2004 23:18 לינק ישיר 

יש צורך בחבירה בכל מצב
מי שהחזיר דופק צריך תרופה אנטי אריטמית
בכל מצב צריך נטן/אטן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/3/2004 03:33 לינק ישיר 

מאיפה אתה לוקח שהדפיברלטורים של מד"א מכויילים על 175 J בלבד????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/3/2004 03:44 לינק ישיר 

ממחלקת הדרכה ומבצעים



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/3/2004 00:39 לינק ישיר 

מענין
כי כפי שאתה רואה בפרוטוקול שלפניך השוקים ברמות של 200 300 360 וזה פרוטוקול רשמי של מד"א שנלמד בקורס חובשים בכירים,

יתכן שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה?
אז כדאי שתציין מקור מדויק כדי שאוכל לברר זאת במח' הדרכה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/3/2004 17:05 לינק ישיר 

שים לב !
רשום פרוטוקול לשימוש בדיפברילציה חצי אוטומטית ! לא רשום סוג מכשיר
גם המכשירים של הנט"ן ניתן לבצע איתם מצב של חצי אוטומט (לייפ-פק 12 ) ללא שימוש בכפות
הפרוטוקול לא מתייחס למכשיר אלא הוראות שימוש למי שאינו מורשה לשימוש מתן שוק מנואלי (זוהי דעתי בכל אופן )
אל תמהר להחליט על יד ימין ויד שמאל ....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הי חברים, אני מחפש דחוף חומר על הלייפבק.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext