שלום אני חדש כאן (אני מתנדב במדא 3 שנים) גם בי-ם וגם בבית-אל תוקן על ידי - benyash - 22/02/2004 23:11:13
ברוך הבא שמחים אנו לארח אותך. נשמח לראות אותך מעניין ומתעניין מגיב ומקשיב בהצלחה.