למה אין קבוצת תמיכה למתנדבים לאחר פיגוע עי צוות מקצועי כדי להשתחרר מהמאורעות המזעזעים?
אני יכול להעיד לפחות על 2 מקרים האחד לאחר שאחד המתנדבים טיפל בחייל הסתחרר וכמעט הקיא השני מתנדב לאחר שטיפל בפצוע נכנס לאמבולנס כדי לנוח.
נשלח ב-25/2/2004 02:03
ידוע לי שיש דיונים על זה במרכז מד"א, השאלה היא מתי יצא מזה משהו, ולמי זה מיועד עובדים/מתנדבים.