בית פורומים הצלה ומדא ישראל

למה אין קבוצת תמיכה למתנדבים?...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/2/2004 19:40 לינק ישיר 
למה אין קבוצת תמיכה למתנדבים?...

למה אין קבוצת תמיכה למתנדבים לאחר פיגוע עי צוות מקצועי כדי להשתחרר מהמאורעות המזעזעים?
אני יכול להעיד לפחות על 2 מקרים האחד לאחר שאחד המתנדבים טיפל בחייל הסתחרר וכמעט הקיא השני מתנדב לאחר שטיפל בפצוע נכנס לאמבולנס כדי לנוח.




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/2/2004 02:03 לינק ישיר 

ידוע לי שיש דיונים על זה במרכז מד"א, השאלה היא מתי יצא מזה משהו, ולמי זה מיועד עובדים/מתנדבים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > למה אין קבוצת תמיכה למתנדבים?...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext