ילדה בת 5 ננשכה על ידי כלב מסוג רוטווילר בשכונת רמות י-ם. חברי מד"א-הצלה טיפלו בילדה וניידת טיפול נמרץ מפנה את הילדה לבית החולים הדסה עין כרם במצב קל עד בינוני כשהיא סובלת מנשיכות בגפיים ובגב. בעל הכלב נחקר במשטרה
נשלח ב-26/2/2004 11:28
עיריית ירושלים החליטה להמית את כלבי הרווטוויילר שנשכו אתמול את הילדה בשכונת רמות. הוטרינר העירוני, ד'ר זוהר דבורקין, אמר כי "כלבים אלימים הם כמו גברים מכים ועלולים לחזור ולתקוף בני אדם".
(ערוץ 7)