בית פורומים הצלה ומדא ישראל

התינוק בחוץ זעק הביפר........

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/2/2004 01:22 לינק ישיר 
התינוק בחוץ זעק הביפר........

בשעה 20.46 קיבלו כונני מד"א כי ברח' זכריה הרופא אשה יולדת תינוק והתינוק כבר בחוץ... כונן מד"א הצלה יעקב קלמן הגיע למקום ודיווח לאחר לידה והתינוק אצלו (בידים טובות) וביקש להגיע לעזרה. חברים נוספים הגיעו למקום ואירגנו את האם והיולדת עד לבא האמבולנס.
לאשה ולתינוק שלום. מזל טוב



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-27/2/2004 14:12 לינק ישיר 

אכן מעשה מדהים .

קלמן הגיע ראשון , התינוק היה בחוץ, לאחר דקה הגיע יצחק אריה והאמבולנס עם צבי סטפנסקי ועזריאל וייס שסייעו לקלמן לחתוך את חבל הטבור ולארוז התינוק בשמיכות עבות, עזריאל החדיר עירוי ליולדת בשטח ופינו אותה עם היילוד לביקור חולים.

מזל טוב למשפחה ומברוק לכוננים!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > התינוק בחוץ זעק הביפר........
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext