בית פורומים הצלה ומדא ישראל

לכל הכוננים שסייעו בשריפה ברח פינס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/2/2004 22:11 לינק ישיר 
לכל הכוננים שסייעו בשריפה ברח פינס

לכל הכוננים היקרים שסייעו בשריפה ברח פינס ביום חמישי האחרון
כוננים יקרים תחילה אבקש להודות לכם על כך שהגעת לסייע לנו, צוות מד"א במקום במקרה זה שהיה בעל פוטנציאל לההפך לאסון אך ברוך השם ,הסתיים בטוב.
באותו יום הייתי בין הניידות הראשונות (39)שהגיעו לזירה . בזירה היו כבר כ-40 כוננים.
חלקם אף ניסו להכנס פנימה לבניין בכדי להגיש סיוע ראשוני לנפגעים.
בהתאם להוראות אג"מ מד"א נמנתי אני בין אנשי הפיקוד הזמניים באירוע , ומתוך רצון לשמור על בטיחותם של הצוותים המטפלים ביקשתי, הערתי ואף צעקתי על מספר כוננים במקום להתרחק מרחק ביטחון מהזירה. אני מתנצל מראש אם פגעתי באדם כל שהוא אך פעולותיי היו במטרה יחידה לשמור על הסדר ועל בטחון אנשי הצוות המטפל באירוע. מה גם שמספר כוננים אף קירבו מיכלי חמצן פתוחים לאיזור וכולנו יודעים מה קורה עם חמצן בזירת שריפה..
בכבוד, הערכה וציפיה לעבודה פוריה ויעילה כתמיד
ג'קי - נהג/מדריך מדא ירושלים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2004 22:55 לינק ישיר 

כל הכבוד לכל מי שהגיע וטיפל והיה נכון ודרוך לטובת השריפה ברח' פינס כל פעם מחדש כיף לעבוד איתכם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/2/2004 13:57 לינק ישיר 

ג'קי אתה אדם זהב.

אבל תסלח לי אם אומר זאת כאן, אני באופן אישי נפגעתי מהתנהגותך בשטח הזירה.

אני הקשבתי למירס של הצלה ירושלים ושמעתי שישנם נפגעים נוספים בקומות העליונות , שאלתי את גבי רוזנפלד אם זה ידוע לו וזה ענה לי בשלילה, באתי לומר לך את העובדה הזאת שישנם נפגעים נוספים בקומות העליונות של הבניין לתשומת ליבך ותגובתך היתה מאד לא מקצועית ולא מכובדת.
פשוט צעקת עלי לעיני מאות המתקהלים.

לא נבהלתי מהצעקות שלך והלכתי לפיקוד 10 שעלה במירס של משה בא גד מול הכוננים שהיו עם הנפגעים בקומות העליונות, פיקד עליהם דרך המירס של הצלה והורה להם מה לעשות.
הוא לא ידע על עצם קיומם של נפגעים נוספים שדיברתי עליהם ודובר עליהם במירס של הצלה.

הכוננים אכן היו בהסטריה בחלקם וניסית להשתלט איכשהוא על האוירה ועל הבלגן אבל זו לא הצורה, ידידי.


אתה אחד המדריכים האהובים והנערצים עלי במדא, העברת לי במסגרת קורס החובשים את כל השיעורים של קרדיולוגיה בכזו מתיקות וידע עצום, ובאמת החזקתי ממך ואני למרות הכל מחזיק ויחזיק ממך כאחד הטובים במדא.

עלה והצלח ידידי, וטוב לראותך בפורום!!

כונן הצלה וחירום י-ם








דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/2/2004 13:59 לינק ישיר 

ההודעה נכתבה על ידי ג'קי- המדריך/נהג האמבולנס מס'1

מכיוון שנוגעת לאשכול זה הועתקה והועברה לכאן.


בהמשך להודעתי הקודמת אבקש להזכיר כי על פי הוראות אג"מ מד"א, על כל איש צוות רפואי של מד"א לרבות הכוננים ,לחבור לפיקוד מד"א בשטח ולהישמע באופן מלא וכולל להוראותיו, וזאת על מנת לשמור על סדר ובטיחות ולסייע לצוות הפיקוד בזירה לתפקד בצורה היעילה ביותר.
רק בצורה מאורגנת וממושמעת נוכל לשמור על המוניטין ,המקצועיות והיעילות של מד"א ויחידות ההצלה השונות בארץ.
בברכת שבת שלום
ג'קי קסטיאל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/2/2004 14:07 לינק ישיר 

למי שלא יודע מה היה אז:

בשעה 12:48 התקבלה קריאה על שריפה ברחוב פינס בירושלים.

במירס של הצלה דובר על שריפה גדולה שמתפשטת ומקיפה את כל הבניין, ויש אף חשש לקריסת חלק מהבניין.

כל הכונים שהיו באיזור יצאו במהירות למקום.

כפי שכתב ג'קי היו בערך 40 כוננים!! במקום.

המחזה היה מאד לא נעים וקשישים זעקו לעזרה מהקומות העליונות אולם כפי ההוראות של הביטחון האישי של המתנדבים , לא עלה אף מתנדב ללמעלה עד אשר צוות הכיבוי הורה לחברים להכנס.

במקום היו כעשרה נפגעים שנפגעו קל משאיפת עשן ופונו לבתי החולים.

במקום פיקדו על האזור, ג'קי ואייל בן עטר כנהגים הראשונים שהגיעו, פיקוד 10 אחראי פראמדיקים גבי רוזנפלד.


לשמחתנו האירוע הסתיים יחסית בקלות.

לקראת סיום האירוע הגיע קריאה נוספת באזור על דקירה פציעה קשה, איתן אוחיון יצא למקום יחד עם חברים נוספים והגישו עזרה.

לגבי השריפה נחכה לתמונות של מנהל המשנה שצילם בשטח ויכניס לפה את התמונות בקרוב.

אגב המחזה של עשרה אופנועי הצלה ירושלים בזירה חיממה את הלב.


הזמינות והמוכנות של הכוננים מדהימה כל פעם מחדש!!

המשיכו להציל חיים חברים, אתם גדולים!!

[\-/]

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 27/02/2004 14:16:29



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/2/2004 17:58 לינק ישיר 

לכל אנשי ההצלה.. בעיקרם לכונן שניגש אלי..
התנצלתי כבר בזירה ואני מתנצל שוב, כנראה שהלחץ של עשרות הכוננים היה מעט גדול.
בכל מקרה מקווה שלא לקחת אותי ללב
ומסתבר שמירס של הצלה הוא מצרך חשוב בעניין אבל לצערי אין לי אחד,
בכל מקרה שבת נפלאה
ג'קי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/2/2004 18:10 לינק ישיר 

לחברים שלום!
ראשית ברצוני לציין את הנכונות הרבה של
מתנדבי הצלה וחרום אשר הגיעו במהירות ,איש איש עם הציוד המלא ואשר היו נכונים לעזור בכל שידרש !!!!
למרות שהייתי במקום הארוע קטונתי מלחלק ציונים אך בתגובה לדברים שנכתבו -
ג'קי,עבדת בצורה מיקצועית ביותר הן בכך שדאגת לרכז את כל הכוננים בנקודת ריכוז מסויימת אשר לא סיכנה אף אחד מהם וזאת תוך כדי שאתה מקבל עידכונים שוטפים מאנשי הכבאות במקום וכן מדווח למוקד מד"א ומווסת כוחות בהתאם .
חברים,למרות רצוננו העז לעזור ולהענות לצעקות הדיירים ממרפסות הדירות העולות באש בל נשכח כי הכלל הראשון הינו-ביטחון,ביטחון הצוות המטפל בראש ובראשונה,ונכון עשו מפקדי מד"א בשטח בכך שלא איפשרו לצוותים הרפואים במקום להכנס לבניין האפוף עשן.
י ש ר כ ח חברי הצלה\כונני מד"א ושנפגש בשמחות...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2004 22:15 לינק ישיר 

ג'קי, שלחתי לך הודעה בתיבה האישית שלך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2004 23:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה מאתר "לדעת"

משה בא גד אחד מאחראי כוננים בירושלים ואופנוען הצלה עם יובל גושן בדרך לחילוץ גב' מהקומה השלישית



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2004 23:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד תמונה מאתר "לדעת"
פיקוד 10 באירוע



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2004 23:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 00:31 לינק ישיר 

לא הייתי המקום,
אבל בדבר אחד אני גאה לנו במד"א/הצלה יש נהלים, יש סדר, יש כבוד אחד לשני, לא מתביישים להתנצל באם טעינו.


תוקן על ידי - למען_החיים - 29/02/2004 1:42:16



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/2/2004 00:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3 קומות של פיח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 00:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מפקד הכיבוי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 00:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

רובי שמש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 00:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי ביר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > לכל הכוננים שסייעו בשריפה ברח פינס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext