בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שיבוץ

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/3/2004 09:52 לינק ישיר 
שיבוץ

שלום לכולם,

אני צריכה עזרה דחופה:

האם מישהו יכול להעלות את שיבוץ הנהגים העובדים חודש מרץ? או להגיד לי ממי לבקש אותו בתחנה?

בבקשה זה מאוד דחוף.

תודה מראש.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2004 14:21 לינק ישיר 

בבקשה, זה ממש דחוף. מישהו???




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2004 19:30 לינק ישיר 








דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2004 22:15 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2004 22:54 לינק ישיר 

טופ חבר'ה, הבנתי שאין לאף אחד את השיבוץ. אז לפחות הרשו לי להביע כאן את צערי ויגוני עקב כך:



זהו. אין לי כח יותר. הילדים שלי נרדמו, אז גם אני הולכת לישון.

שיהיה לכולכם לילה טוב ושנשמע רק בשורות טובות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/3/2004 03:02 לינק ישיר 

מחר בעזרת ה' יהיה שיבוץ!!!!!!! (בעצם היום)



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שיבוץ
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext