בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תזכורת חדשית: חבר'ה להעביר דוחות כוננים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/3/2004 16:17 לינק ישיר 
תזכורת חדשית: חבר'ה להעביר דוחות כוננים

או לפקס 026520015
או בתיבה בתחנת מדא.

אנא העבירו את הדוחות של חודש 03 עד יום שישי.


ביפר מדא

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 15/04/2004 1:43:26



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תזכורת חדשית: חבר'ה להעביר דוחות כוננים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext