בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ילדי הצלה גליל במסיבת פורים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/3/2004 20:49 לינק ישיר 
ילדי הצלה גליל במסיבת פורים

אתמול בערב התקיימה בטבריה מסיבת פורים לילדי הצלה גליל
המסיבה התקיימה בחדר האוכל של מוסדות "תפארת טבריה"
את המסיבה אירגן גלעד חנון אחראי סניף הצלה טבריה ובעזרתו הרבה של י. מנוסה.

המסיבה נפתחה בשירה ובריקודים ילדי הצלה גליל הגיעו מחופשים והשמחה רבתה, במשך הארוע חולקו לילדים פרסים והפתעות,

הפתעה ציפתה לילדים כאשר נכנס קוסם, הקוסם ריתק את הילדים במשך שעה ארוכה בלהטוטיו הרבים,

לאירוע הגיע יו"ר הצלה גליל ר' נחי קליין ומתנדבי הצלה גליל מהסניפים צפת טבריה ר"פ וחצור ומרום הגליל

בין המשתתפים היה גם מנהל מד"א אזור ירדן מר אלי פרץ וכן עובדים ומתנדבים מתחנת טבריה.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/3/2004 20:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונות



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/3/2004 20:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ועוד אחת



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/3/2004 20:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ועוד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/3/2004 21:03 לינק ישיר 

וואוו איזה יופי לראות תמונות יפות כל כך מהצפון הרחוק .
אתם 10 ואוהבים אותכם כאן בירושלים.

חזקו ואימצו וחג פורים שמח




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ילדי הצלה גליל במסיבת פורים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext