בית פורומים הצלה ומדא ישראל

סקר - לכמה קריאות יצאתם אתמול?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/3/2004 13:30 לינק ישיר 
סקר - לכמה קריאות יצאתם אתמול?

המירס לא הפסיק לדבר, הביפר לא הפסיק לצפצף, הסירנות ברחוב נשמעו כאילו היה פיגוע, והמון אורות אדומים מהבהבים...
מקרה אחרי מקרה, דינמיות, מכות, שיכורים.
האנדרנלין זורם במהירות.
אקשן אמיתי.

בואו נעשה בינכם סקר/תחרות - לכמה קריאות יצאתם אתמול??



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/3/2004 13:43 לינק ישיר 

אני יצאתי ל - 5 מקרים.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-9/3/2004 16:09 לינק ישיר 

אני הייתי בפורים בב"ב ,ויצאתי ל 8 מקרים , ולמחרת בי-ם יצאתי 4 קריאות
היה פשוט בלגן ,
מה שכן וזה בעיה גדולה , בפורים אתה יכול להפעיל סירנה ולא יעזור כלום כיוון שכל הרכבים של השנוררים מתקינים סירנות וצופרים , ואף אחד לא יודע האם אתה הצלה או שנורר ... ולכן צפצף עד מחר , לא יזוזו ולא יפנו מקום , ואפי אם רואים שעל רכבך יש שלטים מדבקות וכו' אבל עשר רכבים לפניך לא רואים ובדיוק שם החליט מאן דאו לעצור ולרקוד על גג הרכב ,

תוקן על ידי - מיקי_מאוס - 09/03/2004 16:12:50



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-10/3/2004 19:00 לינק ישיר 

ולמה לא תצא לקריאות בשאר הארץ אולי בנתניה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/3/2004 15:24 לינק ישיר 

לא יכולת להגיד שאתה נמצא בירושלים?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/3/2004 11:49 לינק ישיר 

כיוון שהיו לי הופעות בפורים גם בירושלים וגם בב"ב , לא הייתי בנתניה , אבל על תדאגו החברה עבדו מצוין , הוצאתי כוננים לאבטוח בפורים בלילה , וכן יצאו להמון קריאות ,
שירה לא הייתי בפורים ביום בי-ם אלא הגעתי בלילה להופעה , ותוך כדי היו אירועים בסביבה , אוקיי ,



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > סקר - לכמה קריאות יצאתם אתמול?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext