בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"אני בצומת להבים תאונה קשה,זקוק לעזרה" !

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/3/2004 16:26 לינק ישיר 
"אני בצומת להבים תאונה קשה,זקוק לעזרה" !

כך זעק החובש יצחק רוט במירס הקבוצתי בשעה 5 בבוקר , כאשר ראה מולו תאונה קשה עם חמש נפגעים בתוכם אחד אנוש ואחד קשה.

מוקנית מדא ירושלים עלתה מולו וביקשה הכוונה מדוייקת, מספר ומצב נפגעים ועדכנה את מד"א לכיש ששלחו אמבולנסים וכיבוי לחילוץ הנפגעים.

המירס הוא כלי לסיוע בכל הארץ והחובשים נעזרים בו בכל שעות היממה לךמען הצלת חיי אדם.









דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/3/2004 22:02 לינק ישיר 

יישר כח וכל הכבוד על המסירות .
אבל למה טלפון שבור. במקום שיצעק במירס ומוקד י-ם יחזור אליו ויתווך למוקד לכיש.
לא היה יותר פשוט.....לחייג 101 ולדבר ישירות עם מוקד לכיש.
ןתחשבו על זה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/3/2004 22:38 לינק ישיר 

חשבנו על זה... חבל שהוא לא חשב על זה....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "אני בצומת להבים תאונה קשה,זקוק לעזרה" !
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext