בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ירי המחבלים הביא להצלת חיים.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/3/2004 20:26 לינק ישיר 
ירי המחבלים הביא להצלת חיים.

אתמול בליל שבת בשעה 19.18 התקבלה קריאה על יריות ברח' החי"ל בגבעה הצרפתית.
איהב המוקדן המנוסה החל להוציא אמבולנסים למקום. אבל... לא עמדו לרשותו אמבולנסים פנויים רק רחוקים מאוד.

בלית ברירה הוציא את אמבולנס 30 כונן ברמות המוחזק ע"י יוסף אורלוב, יוסף יצא לדרך כשהוא אוסף את הפראמדיק המסור דוד דלפן, כשמגיעים קרוב לרכס שועפט התקבלה קריאה במד"א על מחוסר הכרה ברח' אליהו מרידור בפסגת זאב.
איהב הסתכל במחשב וראה כי הנט"ן שבדרך לגבעה הצרפתית נמצא באותו מרחק כמו אמבולנס 30 וכיון שמדובר ככל הנראה באדם שנפגע מכדור בראשו החליט להורות ל - 30 להמשיך לפסגת זאב. יוסף ודוד שהגיעו למקום מצאו אדם ללא דופק מייד חיברו את הלייפייק שהראה VF ונתנו שוק כייון שהיו לו נשימות חלשות לא היה שייך לעשות אינטובציה וכך המשיכו בהחייאה עד בא נט"ן מרחוק. לאחר אינטובציה (דרך האף) פונה לבית חולים.

ללא ספק אם לא היו יוצאים למקרה בגבעה הצרפתית לא היה אף אמבולנס שיכל להגיע בכזאת מהירות לגבר בלי הדופק וכך היה נמנע הצלת חיים.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/3/2004 01:10 לינק ישיר 

פששששש איזו השגחה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ירי המחבלים הביא להצלת חיים.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext