.
אולי הארגון הזה יתחיל להשקיע בהצלת חיים? מתי הארגון הגאוני הזה יפתח מיוזמתו את גדוד הכוננים? מה כך אלי בין מתכונן לפטור את מצוקת עובדי מד"א? במקום להגדיל משכורות? הם באמת חושבים שבאתי למד"א להתנדב בלאסוף אוכל? מה רע ביד אליעזר?