לידה בתוך אמבולנס בשבת לצוות בית שמש
בשבת האחרונה הוזעקו מתנדבי הצלה לאשה שעמדה ללדת, הם פינו אותה לבית החולים שערי צדק בירושלים, וסמוך לבית החולים נולדה התינוקת באמבולנס בעזרת ר' משה טייטלבוים מראשי הצלה ברמת בית שמש.
(נכתב ע"י שיפקה מפורום בית שמש אקשן)
|
|