הרמת כוסית לחג הפסח במד"א שרון
אתמול (יום רביעי) התקיים טקס הרמת כוסית לרגל חג הפסח בתחנת מד"א חדרה אזור שרון. בטקס השתתפו: אבי זהר מנכ"ל מד"א, עמוס ברנס מנהל אזור שרון, ואלי בין יו"ר ועד עובדי מד"א. חברי הצלה שרון גם כן השתתפו בטקס, ובראשם משה עברון יו"ר הצלה שרון.
עזרה טירה יו"ר ועד המתנדבים במד"א שרון, הנחה את הערב, ואף חילק לכל המתנדבים בקבוק יין לכבוד החג.
לתמונות מהטקס:
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=874322
|
|