בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הרמת כוסית לחג הפסח במד"א שרון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/4/2004 13:27 לינק ישיר 
הרמת כוסית לחג הפסח במד"א שרון

אתמול (יום רביעי) התקיים טקס הרמת כוסית לרגל חג הפסח בתחנת מד"א חדרה אזור שרון. בטקס השתתפו: אבי זהר מנכ"ל מד"א, עמוס ברנס מנהל אזור שרון, ואלי בין יו"ר ועד עובדי מד"א. חברי הצלה שרון גם כן השתתפו בטקס, ובראשם משה עברון יו"ר הצלה שרון.

עזרה טירה יו"ר ועד המתנדבים במד"א שרון, הנחה את הערב, ואף חילק לכל המתנדבים בקבוק יין לכבוד החג.

לתמונות מהטקס:
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=874322



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הרמת כוסית לחג הפסח במד"א שרון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext