| נשלח ב-1/4/2004 15:20 |
|
| |
מתנת חג למתנדבי מדא ירושלים !!!
כמידי שנה,המתנות לקראת חג הפסח הקרב ובא נמצאים אצל מפקדי הצוותות והינכם מתבקשים לגשת לקחתם .
ברכת חג כשר ושמח
|
|
|
|
| נשלח ב-2/4/2004 00:41 |
|
| |
"מתנות" וואו! איזה כייף!
בקבוק היין משנה שעברה היה יותר יפה.
|
|
|
|
| נשלח ב-2/4/2004 01:16 |
|
| |
מה הביאו השנה?
|
|
|
|
| נשלח ב-2/4/2004 12:37 |
|
| |
שירה צודקת ,
ישיבישער לשאלתך איזה מתנה , בקבוק יין , אבל הבקבוק בשנה שעברה היה יותר יפה ויותר משובח
|
|
|
|
| נשלח ב-2/4/2004 14:01 |
|
| |
אה..
מה זה משנה הרי את שניהם לא נשתה...
העיקר שיהיה מזכרת ושי קטן על מה שהחברים עושים במשך כל השנה.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-4/4/2004 00:27 |
|
| |
למה לא נשתה ? היין כשר למהדרין ,
|
|
|
|
| נשלח ב-4/4/2004 00:30 |
|
| |
באמת, מיקי_מאוס, איזה שאלה זו?
אתה לא מבין שלא משנה איזה בקבוק זה וכמה הוא יפה - הוא הולך להיות קישוט או מזכרת לכל מורעל מצוי. ברור שלא שותים אותו .
|
|
|
|
| נשלח ב-4/4/2004 00:46 |
|
| |
נכון!!
זה לא היין אלא הבקבוק... המזכרת...
|
|
|
|
| נשלח ב-4/4/2004 14:59 |
|
| |
על תדאגו , לא שתיתי , לא אותו ולא את קודמו , אישתי דחפה אותו במגירה של היינות , למזכרת ,
|
|
|
|
|