בית פורומים הצלה ומדא ישראל

חזרה לחיים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/4/2004 22:36 לינק ישיר 
חזרה לחיים

לאחר שביקרתי היום את החולה שעבר החייאה ביום רביעי ברחוב אבינועם ילין, אני רוצה קודם כל לחזור ולתת קריאת הידד לחברה שהיו יחד איתי בהחיאה,
גרשי קלצקי
בנצי ליזרוביץ
משה טיטליבוים
ונוספים שבאו לעזור
האדון חזר להכרה מלאה, כמובן שלא זוכר מה שהיה אבל הוא משתחרר היום לביתו במצב מצוין

סיפור זה מראה לנו כמה חשוב מהירות הטיפול, ועבודת צות טובה, תזכו למצוות



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/4/2004 02:10 לינק ישיר 

כל הכבוד!!


מחמם את הלב!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > חזרה לחיים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext