חזרה לחיים
לאחר שביקרתי היום את החולה שעבר החייאה ביום רביעי ברחוב אבינועם ילין, אני רוצה קודם כל לחזור ולתת קריאת הידד לחברה שהיו יחד איתי בהחיאה,
גרשי קלצקי
בנצי ליזרוביץ
משה טיטליבוים
ונוספים שבאו לעזור
האדון חזר להכרה מלאה, כמובן שלא זוכר מה שהיה אבל הוא משתחרר היום לביתו במצב מצוין
סיפור זה מראה לנו כמה חשוב מהירות הטיפול, ועבודת צות טובה, תזכו למצוות 
|
|