ברכות לחברים על החייאה מוצלחת בהר אדר
ברכות למתנדבים המסורים אוריאל מלסטטר ועמירם ולנברג על החייאה מוצלחת בהר אדר בשבוע שעבר.
מפני טרדות החג נמנע מאיתנו להכניס זאת עד כה ועל כך סליחתנו .
תזכו לקדש שם שמים ברבים ולהציל חיים רבים נוספים!!
  [\-/][\-/][\-/]
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 09/04/2004 16:11:11
|