בית פורומים הצלה ומדא ישראל

רכב שטח נוסף לצי "הצלה ירושלים" bmw x5

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/4/2004 11:57 לינק ישיר 
רכב שטח נוסף לצי "הצלה ירושלים" bmw x5
מצורף קובץ

מז"ט למתנדב הארגון וחבר ההנהלה הרב יעקב בערגער שליט"א על קניית רכבו החדש !

יה"ר שתזכה להציל ולקיים נפשות והרי זה כאילו קיימת עולמות מלאים,

לצערי אין לי עדיין תמונה של הרכב החדש בפעולה , לכך אביא מספר תמונות אילוסטרציה

למצולמים אין (כמעט) קשר לכתבה



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2004 11:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2004 11:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2004 11:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2004 11:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ועוד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2004 12:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ועוד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2004 12:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2004 12:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אחרון...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2004 16:24 לינק ישיר 

ומה יהיה עם הVOLVO שלו?

יענקי תתחדש ולא לשכוח לקחת אותנו טרמפ.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2004 18:38 לינק ישיר 

מזל טוב ליענקי ידידנו !!

מה יהיה באמת עם הוולבו?.........





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2004 18:59 לינק ישיר 

למיטב ידיעתי הולבוו נמכרה.

אף אחד לר קיבל אותה מתנה, אז להירגע



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2004 19:03 לינק ישיר 

כבר בניתי עליה....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2004 20:34 לינק ישיר 

ישיבישער,

בנית?? תהרוס !!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2004 21:47 לינק ישיר 

דווקא נראה לי שראיתי את הג'יפ החדש שלו כשיענקי הגיע ללוויה של אבא של דוקי.

או שזה חדשדש מהימים האחרונים..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2004 23:32 לינק ישיר 

מעניין שמפרגנים לו שמעתי מכמה חברים צרי עין שלא כול כך מרוצים על זה העיקר שהוא יעשה רק מעשים טובים עם זה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2004 23:53 לינק ישיר 

אצלנו כולנו אחים וכולנו טובים וכולנו מפרגנים האחד לשני. !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > רכב שטח נוסף לצי "הצלה ירושלים" bmw x5
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext