הוא ראה את האפוד ברכב וצעק לעברי עצור!
נסעתי היום בשכונתי לקנות שתיה ואיזה גלידה קטנה עקב החום הרר ששרר בירושלים.
ברכב שלי יש על הכסא אפוד של חובש מד"א-הצלה וכאשר נסעתי לאיטי רץ לכיווני מישהו ושואל אותי אתה חובש נכון?
אמרתי לו... אממ... כן מה יש?
הבן שלי נגע במנגל והוא נכווה בידים , יש לך משהו בשבילו.
ראיתי את הילד והידיים שלו לא היו מלבבים במיוחד, כויה מאד לא נעימה בכל כף היד.
מרחתי לו ברנשילד וגזה ושלחתי אותו לטר"מ להמשך טיפול.
לא הכנסתי את הסיפור הזה כדי להתגאות אלא כדי לומר לאלו שחושבים שלשים אפוד ברכב זה סתם, שמים את זה כדי שיראו ואם יצטרכו עזרה ידעו שאפשר לגשת ולקבל אותה וזה חשוב חברים!!

|
|