הצלה_מדא ,סתם שתדע שהתקשרו עשרות אנשים למשרדי הצלה וביקשו לדעת אם אכן יקבלו ג'יפים כפי שכתוב כאן...
כונן 333 מה שאמרת יהיה בעז"ה כשהצלה תשיג את התרומות גם לזה....( הלוואי בקרוב ).
בינתיים הכסף הולך ללייפבקים ולתיבות החייאה בריכוזי ציבור.
השבוע בעז"ה כפי שכתב הכונן יוחלפו מאות מכשירי המירס שנמצאים אצל המתנדבים ,החברים ישדרגו את המכשירים שבידיהם, אלו הכבדים והישנים לדגם החדיש ביותר של חברת מירס תקשורת.
כל מתנדב יקבל השבוע מירס משוכלל, חדיש ,קל, יפה, ונוח לשימוש.
זה דבר אדי ר , כן, למה?
תשאל את כל מאות החברים שסוחבים את המירס על המכנסיים.. או להפך.. סוחבים את המכנסיים עם המירס..
זה דבר גדול מהחיים, וחשוב מאד.
אין מילים להודות להנהלת הארגון שעושה הכל למען רווחת המתנדב ולמען שיפור יכולת השידור והנוחות .
בעז"ה נפרסם כאן את מועד ומיקום ההחלפה של המירסים שזה לבד יהיה מערך שלם ופרטים יבואו בהמשך.
          
מהיום כבר לא יפלו לי המכנסיים...!!
[\-/][\-/][\-/][\-/][\-/][\-/]
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 16/04/2004 14:58:20
|
|