בית פורומים הצלה ומדא ישראל

חיסול רנטיסי-כוננות,שימו לב והיו עירניים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/4/2004 21:57 לינק ישיר 
חיסול רנטיסי-כוננות,שימו לב והיו עירניים

לאור חיסולו של הד"ר הרוצח מנהיג החמאס עבד עזיז אל רנטיסי הערב בעזה, כוחות וגורמי הבטחון העלו את רמת הכוננות.


מן הראוי ככונני הצלה וחירום שנשאר עירניים ונפקח עיניים על כל צרה שלא תבוא.



כן יאבדו כל אויביך ה' !!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/4/2004 22:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

נסיונות ההחייאה ברנטיסי לאחר החיסול.

שכמובן כשלו...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/4/2004 22:16 לינק ישיר 

כן ירבו ויהרגו את כל ראשי החמאס והאירגונים השונים!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/4/2004 22:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

גופתו של רנטיסי מנוקבת בכדורים.

ימ"ש.

תמונה לא נעימה במיוחד..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/4/2004 22:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה של איש הצלה ירושלים...... בבית החולים..






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/4/2004 22:53 לינק ישיר 

אולי האמבו הזה הוא מהציוד שנגנב מהצלה ירושלים..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2004 00:44 לינק ישיר 

טוב שלא הנשימו אותו עם אמבו תינוקות...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-18/4/2004 01:25 לינק ישיר 

אהה.. היה פה פעם דבר כזה בפורום, לא זוכר את מי חיסלו אז..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2004 01:37 לינק ישיר 

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topicarc.asp?topic_id=650862



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-18/4/2004 01:50 לינק ישיר 

חחחח........ טוב להזכר. תודה צורם!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > חיסול רנטיסי-כוננות,שימו לב והיו עירניים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext