ברית לנכדו הראשון של ד"ר דוד אפלבים הי"ד
ביום ו' התקיים במלון "לרום" בירושלים טכס ברית מילה לנכד הראשון של ר' דוד-יעקב אפלבאום הי"ד מנהל ומייסד שירותי "טר"ם-טיפול רפואי מיידי, שנרצח בפיגוע המזעזע לפני קרוב לשנה בירושלים.
ר' דוד הי"ד ייסד את מפעל "טר"ם" על מנת שיינתנו שירותי הרפואה המיידים תוך הקפדה חמורה על קדושת השבת וההלכה. ביום שישי, נערכה ברית מרגשת לנכדו הראשון לאחר הירצחו, שנולד לבנו הבכור ר' נתן אפלבאום. ר' נתן דרש בשעת הברית דברי תורה שנאמרו ע"י אביו ז"ל, בבריתו שלו-עצמו. הרך הנימול נקרא ע"ש סבו הקדוש ר' דוד.
לדעת נט
|
|