|
|
| נשלח ב-20/4/2004 14:00 |
|
| |
הרב יצחק ריזה ז"ל
מה קרה לר' יצחק ריזה ז"ל?
ברוך דיין האמת
|
|
|
|
| נשלח ב-20/4/2004 14:04 |
|
| |
המומים ומזועזעים מפטירתו הפתאומית של המתנדב היקר והמסור מוותיקי שכונת בית וגן בעיר, הרב יצחק ריזה ז"ל.
ריזה נפטר היום בחטף.
הלוויתו של ר' יצחק תתקיים הערב בשעה 18:00 מבית הלוויות סנהדריה להר המנוחות.
מן השמים תנוחמו ולא תדעו עוד צער !!!
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 20/04/2004 14:04:34
|
|
|
|
| נשלח ב-20/4/2004 14:33 |
|
| |
ה' ירחם, אדם מיוחד מאד.
ריזה נהג על אמבולנס 55 בירושלים שנים ארוכות.
עצוב..
|
|
|
|
| נשלח ב-20/4/2004 14:40 |
|
| |
"אחד מבני החבורה שמת תדאג כל בני החבורה ", ואנו חבורת חברי הצלה ירושלים שמזועזעים ואבלים על פטירתו של ידידינו הדגול מוותיקי וחשובי הארגון ר'יצחק זצ"ל שבוודאי זכה להציל עשרות נפשות מישראל במשך שנות התנדבותו במד"א ובארגוננו , - משתתפים מכל ליבינו השבור בצער המשפחה החשובה , ואנו זקוקים לחשבון נפש עצמי כבני חבורתו!! ותנחומינו כנאמר : "המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאווה עוד "
|
|
|
|
| נשלח ב-20/4/2004 20:22 |
|
| |
בלוויה רווית צער וכאב ליוו היום מאות בני משפחה , רבנים קורבים וידידים את הרב יצחק ריזה למנוחות עולמים.
ר' יצחק ריזה בן 55 בעת פטירתו היום במהלך צנתור שעבר בליבו.
הרב ריזה היה אדם בריא בד"כ אך קבע לעבור צנתור היום בבית החולים.
במהלך הצנתור התגלו הפרעות קצב שהובילו לדום לב פתאומי.
צוות בית החולים וחדר הניתוח ביצע בריזה החייאה מלאה שכללה שוקים חשמליים, אולם לצערנו המאמצים כשלו ומותו נקבע בבית החולים.
ריזה מוותיקי שכונת בית וגן , היה חבר הנהלת ארגון "הצלה ירושלים" כחמש שנים, ריזה היה מהמתנדבים הוותיקים בעיר וזכה להציל חיים רבים במהלך התנדבותו כנהג אמבולנס וחובש במד"א.
מכיוון שבחודש ניסן ממעטים בהספדים, הרב ריזה לא הוספד ומסע ההלוויה ארך דקות ספורות, מאות קרובים וידידים, בני משפחה וחברים הגיעו ללוותו בדרכונ האחרונה.
כל צמרת והנהלת מד"א-"הצלה ירושלים" הגיעו בכדי לחלוק לו כבוד אחרון בבית הלוויות סנהדריה הערב שם החל מסע הלוויה להר המנוחות שם נטמן .
תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
|
|
|
|
| נשלח ב-21/4/2004 03:04 |
|
| |
שמו היה הרב יצחק ריזה והוא עלה לישראל עם אישתו מצרפת לפני כ35 שנה לבית וגן ירושלים, לפני כ6 שנים עבר עם משפחתו לקרית ספר.
היה אדם שסבל הרבה ר"ל איבד בן בפתאומיות לפני שנים רבות בטרגדיה עקב מוות בעריסה ולאחר מכן היה בין הראשונים להצטרף לצוות הצלה י-ם בבית וגן (כנראה עקב הטרגדיה האישית שלו) וכיהן כחבר הנהלה כ6 שנים בארגון הצלה ומד"א,
במשך חייו עזר המון לכל אדם והציל חיים במסירות נפש , לא היה משמרת אחת שפיספס בשנות התנדבותו.
נפטר בגיל 55 והשאיר ילדים ונכדים שומרי תורה ומצוות .
שה' ישלח למשפחתו תנחומים
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|