|
|
| נשלח ב-21/4/2004 15:30 |
|
| |
היום בעז"ה יתקיים האירוע, אני מקוה שלמען החיים יצלם ויביא לנו את התמונות.
|
|
|
|
| נשלח ב-22/4/2004 01:55 |
|
| |
אני מקוה שלמען החיים יגיע.
אני חזרתי עכשיו...
הוא יביא את התמונות בקרוב.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-22/4/2004 01:57 |
|
| |
אני ממתין
|
|
|
|
| נשלח ב-22/4/2004 02:02 |
|
| |
ואני..... חשבתי ללכת לישון........
|
|
|
|
| נשלח ב-22/4/2004 02:06 |
|
| |
אני מרחם על למען החיים , אני אכתוב ידיעה עכשיו ותכניס רק כמה תמונות ולך לישון.
את השאר תשאיר למחר.
|
|
|
|
| נשלח ב-22/4/2004 02:06 |
|
| |
שלא צעיז לפני שאתה שם תמנות
|
|
|
|
| נשלח ב-22/4/2004 02:08 |
|
| |
אני ישים... אל תדאגו...
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|