http://rotter.net/forum/scoop/6116.shtml ניתן לראות את רכבו של איש הצלה צפת- הצהל גליל. הרנו אקספרס עם הרולר. ב"ה לא היו נפגעים והחברים עזבו את המקום .
הצלהירשלים אני מתפלא עליך איפה התמונות ? אבל נסלח לך עבדת קשה לאחרונה אז אני יעזור לך תמונות מגולני שלי הענק
רכב כונן הצלה גליל הרב גבאי
ראש העיריה בשטח זוכרים אותו?
תזכורת אדם צנוע ועממי מעדות תושבי צפת
זה לא רנו אקספרס זה סיטרואן. וראיתי את הרכב הזה באבטחה שנה שעברה בציון של רשב"י בליל ל"ה לעומר.
כנראה שאני עצלן..........