ה - GPS, ואיש צוות אחד!
נכתב ע"י חיים קטלן, פאראמדיק מזה 8 שנים, משמש כמדריך ראשי בקורס הפאראמדיק של מדא. עובד באזור דן כפאראמדיק פעיל.
http://www.paramedics.co.i
שלום לכולם,.
הנה זה מגיע..........
ארגון ה EMS הישראלי "מגן דוד אדום" מצטייד בימים אלו במערכת שוות מולטי מליונים של שקלים מסוג GLOBAL POSITIONIG SYSTM
יענו..... GPS
האמת אני מתפוצץ מצחוק....זה כל כך מצחיק....שזה עצוב!!!!
כולם מסתובבים עם חזה נפוח, שהנה עכשיו איכות השרות של ארגון ה EMS הישראלי תעלה פלאים. הרי מוקד המבצעי יוכל לראות איפה ממוקם כל אמבולנס, ומי הכי קרוב, ישדר את הכתובת לנט"ן ישירות לצג המחשב באמבולנס, כולנו נתפעל מהמערכת החדשה, ונתרגש כל פעם מחדש כאשר נלחץ בכפתוריה הירקרקים.
לאחר שנרגיש אמריקאים למס' ימים, וההתלהבות שלנו מהפלא הטכנולוגי החדש תחלוף......נחזור למציאות הישראלית היומיומית של נהג האמבולנס שנוסע לבדו, לצערי שום GPS גם היקר והמשוכלל ביותר אינו יכול להתריע על כך שהחולה מתפגר לו מאחורה בזמן שהנהג מונחה ה GPS מנסה להגיע לבית החולים.
קברניטי מערכת ה EMS הישראלית גאים מאד בקידמה הטכנולוגית שמעמידה אותם בסטנדרטים אמריקאים, הם רק שוכחים שאצל האמריקאים נוסעים שניים (2) לפחות בכל אמבולנס, וזה קרה הרבה לפני שנכנס שם GPS באיזה שהוא אמבולנס.
שם חושבים קודם על החולה!! ואחר כך על צעצועים אלקטרוניים.
אז אני לפחות מתנחם בעובדה הזאת.....
בפעם הבאה שנהג האמבולנס יודיע למוקד את ההודעה הבאה.......
"מ.... 55 ( נגד עין הרע) אני עוצר בצד, נראה לי שהחולה שלי הפסיק לנשום אני עובר אחורה...." הוא לא יצטרך להגיד כלל איפה הוא עושה את זה.
ה - GPS המהולל יראה בדיוק את מיקומו, וחיש קל ישלח אליו נט"ן מונחה GPS גם כן, על מנת לקבוע את מותו של החולה שעבר החייאה בסיסית של אדם אחד בלבד.........
אז...............
שלא יעבדו עליכם.......
 |
|
|