חפ"ק מיוחד יוקם במירון ע"י מתנדבי "הצלה
בארגון "הצלה ירושלים", המאגד תחתיו גם את "הצלה גליל", הולכות ונשלמות ההכנות הלוגיסטיות הנרחבות לקראת ל"ג בעומר, שיחל ביום חמישי הבא, ויסתיים לאחר שיעזוב אחרון המתפללים את הר מירון.
במסגרת היערכות זו, הוקם חפ"ק מיוחד, בתוך מבנה חדש שהוקם בהשקעה כספית גבוהה סמוך לציון הרשב"י, במיוחד עבור ארגון "הצלה", שממנו יינתן מענה לכל אירוע חירום בכל מתחם ציון הרשב"י ובמושב מירון כולו. על החפ"ק יפקד ר' נחמן קליין, יו"ר הצלה גליל, ותחתיו יפעלו מאות מתנדבי ארגון "הצלה ירושלים" מכל רחבי הארץ, שיעלו לקראת ל"ג בעומר למירון, כדי לקדם כל אירוע חריג במהלך האירועים שיתקיימו בהשתתפות מאות אלפי המתפללים בציון הרשב"י.
עשרות המתנדבים יתפרסו בכל איזור מירון, על פני המסלולים המובילים אל אתר הרשב"י ובאיזור כולו. המתנדבים יפעלו במשמרות סביב לשעון, לפי קריאות שיתקבלו על-ידי פניה למגן דוד אדום, או בתגובה לאירועים בתוך הקהל.
יו"ר הצלה ירושלים, הרב דוד גרינוולד מסר, כי בימים הקרובים יסתיימו התדרוכים האחרונים לקראת תחילת מבצע האבטחה הגדול, הנערך בשיתוף מגן דוד אדום בראשות מנהל המחוז, אלי פרץ, ומשטרת ישראל מרחב הגליל, והמרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים, כאשר המתנדבים והפראמדיקים של ארגון הצלה יצויידו בערכת עזרה ראשונה מלאה, בעיקר להגנה מפני הדוחק הגדול וכוויות. המתנדבים יצויידו גם באופנועים, כדי שיהיה ניתן לנוע בקלות בין רבבות המתפללים, וזאת בנוסף לאמבולנסים של מד"א שיועמדו בכוננות בקרבת הציון, כדי לקדם כל אירוע חריג.
אתר "לדעת"
http://www.ladaat.net/old/a.php?id=1083158534
 |
|
|