אחראי מחלקת הדרכה. החל מהשבוע מונה אייל לאחראי מחלקת ההדרכה של מד"א ירושלים. הוא החליף את אליה. אייל מי שלא מכיר הוא אחד המדריכים המוכשרים שצמחו למד"א והוא מרכז כבר הרבה זמן את כל פעולות ההדרכה. נאחל לו הצלחה בתפקידו. בהזדמנות זו נאחל לאליה הצלחה בהמשך הדרך.
קבלו אותו... הגדול מכולם!!!!
אין מתאים ממנו לתפקיד. בהצלחה!
לאייל: בהצלחה רבה בתפקיד החשוב!
לאייל הגדול מכולם !!!!! בהצלחה רבה בתפקיד !!! אין מתאים לזה יותר ממך !!! זכיתי לעבור אצלו את הקורס נהגים , ופשוט זה היה חויה אמיתית , ותענוג ללמוד אצלו !!! אוהבים אותך אייל ...
מזל טוב לאיילי הגדול מכולם!!! מזל טוב , אין מתאים ממך לתפקיד החשוב הזה!! אין פשוט אין!!