בית פורומים הצלה ומדא ישראל

פעילות "הצלה ארצי" במירון לג בעומר תשסד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/5/2004 17:29 לינק ישיר 
פעילות "הצלה ארצי" במירון לג בעומר תשסד

בעוד שעות ספורות תסתיים אחת החגיגות הגדולות שראתה ארץ ישראל .
איך לא, מדובר באירועי ל"ג בעומר במירון , עד כה ע"פ הערכות המשטרה וגורמי הבטחון הגיעו מאות אלפי אזרחים מכל קצוות הארץ והעולם.
לאור נסיון העבר ולאור החששות הכבדים ממקרי חירום רפואיים רבים נערכו בארגון "הצלה ארצי" לכל מקרה שלא יבוא ולכל תרחיש אפשרי.

אנשי "הצלה גליל" בשיתוף עם החברים המיוחדים מארגון האם בירושלים התארגנו מספר שבועות לפני היום הגדול והקדוש והניחו קראוון מיוחד שהונח בתוך חצר הציון של רבי שמעון בר יוחאי זי"ע.

קראוון זה שימש כחפ"ק במשך כל שעות הלילה הארוך והיממה וכן בשעות אלו עד לסיומו של החגיגה הערב אי"ה בשעת לילה מאוחרת.

כמידי שנה גם השנה טופלו עד כה בלמעלה ממאה מקרי חירום רפואיים שכללו התעלפויות, התקפי לב, התקפי סכרת, שברים, חתכים, סחרחורות, איבודי הכרה ועוד.

החברים המסורים חיכו למתפללים הרבים כבר מיום חמישי והתפרסו בכל הר מירון ובמוקדים שונים שמקיפים את כל רחבי הציון, האולם והגג .

המתנדבים הרבים ששיתפו פעולה וסייעו במערך הגדול והחשוב הזה של "הצלה" במירון טיפלו במקצועיות ומהירות שראויה לשבח במשך יממות רצופות ובמסירות מדהימה.

מנהל מד"א ירדן מר אלי פרץ שהגיע למקום בלוויית סגנו המסור שמואל, סיירו בין עמדות הצלה בכל רחבי מירון, בין האמבולנסים והאופנועים, בין החפ"ק ועמדות ההצלה המיוחדות ברחבי ההר.

כוחות המשטרה שיבחו את "הצלה" על ההיערכות המוקדמת שסייעה רבות למען רווחת המתפללים.

יו"ר הצלה ר' דוקי גרינוולד שהגיע גם הוא למקום סייר בין עמדות ההצלה ואף יצא בעצמו למספר מקרי חירום רפואיים במקום בו שהה.

ב"הצלה" מקוים כי אירועי ל"ג בעומר יסתיימו בטוב וכי התפילות הרבות יתקבלו ברצון וזכותו של רבי שמעון בר יוחאי תגן עלינו ועל כל עם ישראל בכל אתר ואתר.


מכאן שלוחה ברכת יישר כוח למנהל הצלה גליל ר' נחי קליין על העבודה הנפלאה, לר' עזריאל וייס על המסירות המדהימה, לר' בנצי לייזרוביץ על 48 שעות פעילות ללא לאות וללא הפסק!

ולכל מאות החברים שסייעו לכל אורך היממה והלילה וממשיכים אף בשעה זו להגן ולסייע לכל הבאים בשערי ציונו הקדוש של רבי שמעון במירון.

"אשריכם ישראל"!!!!!





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/5/2004 17:30 לינק ישיר 

בעז"ה בעוד זמן קצר נכניס את כל התמונות מהאירוע הגדול!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > פעילות "הצלה ארצי" במירון לג בעומר תשסד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext