בית פורומים הצלה ומדא ישראל

כיצד הופך פורום ברוטר למחליף של הפורום?!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/5/2004 00:22 לינק ישיר 
כיצד הופך פורום ברוטר למחליף של הפורום?!

לאחרונה יש תחושה שהפורום הפך למין פורום לינקים שרובם מובילים לסקופים ברוטר...

נכון, יש שם הרבה יותר חשיפה.. אבל היה הרבה יותר חכם לשים כאן תמונות וידיעות ולהפנות מרוטר לינקים לכאן כך שהחשיפה לפורום תהיה גדולה הרבה יותר, וגם הגולשים יחשפו לחומר שהוכנס לכאן בעבר.

כמובן שברוטר לשים תמונה או יותר ולכתוב: "שאר התמונות בפורום של הצלה ומד"א ירושלים" ולתת לינק לפורום.

מה דעתכם?



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-10/5/2004 01:13 לינק ישיר 

צורם ידידינו.

לא השתנה כלום נמשיך לעדכן ולכתוב כאן.

אבל..... תמונות??? זה סיוט להכניס בהייד פארק, בעוד ברוטר זה קלי קלות.

בארוע שיהיה הרבה תמונות כמובן נכניס שם אבל ... לא נשכח מאיפה באנו...

עד.... שיהיה לנו אתר משלנו. בקרוב.....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-10/5/2004 22:56 לינק ישיר 

בכל זאת בהייד פארק העסק הרבה יותר מאיר עיניים, אנא השארו כאן ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/5/2004 13:42 לינק ישיר 

לא עזבנו ולא נעזוב כל כך מהר אבל אם ניסיתם פעם להכניס משהו כמו חמישים תמונות לפורום בהיידפארק זה לוקח משהו כמו שעה של עבודה!

סיוט אמיתי ולכן אין כמו אבל אין כמו למען החיים שעושה הכל בשביל להעלות לכאן תמונות כבר קרוב לשנה!.

לא עזבנו את היידפארק ולא נעזוב אותו כל כך מהר.

אבל תנסו להבין את הקושי בהעלאת תמונות רבות לפורום כאן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > כיצד הופך פורום ברוטר למחליף של הפורום?!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext