אני יודע שאתם לא קובעים את הדברים האלו , אך לדעתי זה לא בחכמה בכלל שמארגנים את ההשתלמויות החשובות האלו ,בזמנים האלו !! ובמקום הזה !!
הרי מרבית הכוננים הם ב"ה אנשים עובדים ועסוקים ,ואינם יכולים להתפנות ליומיים שלמים ,בשביל ההשתלמויות האלו ,(חשובים ככל שיהיו !!!)
הרי אם יעשו את זה פעם אחת בימי בין הזמנים ,אין ספק שיבואו רבים מאוד שמעונינים להשתתף בזה ,אך אינם יכולים מחמת הלימודים בכולל ,או שמלמדים בת"ת ובישיבות !!
ולדעתי במקום לעשות 4 פעמים ,באותה תקופה , וההענות תהיה חלשה במקצת ,תעשו פעם אחת בתקופת בין הזמנים ,ותראו את ההענות הגדולה לכך !!
או לחילופין לעשות את זה באזור ירושלים , ולרכז את ההשתלמות בשעות אחה"צ והערב ,וגם כך זה יאפשר להרבה חברים להשתתף בהשתלמות החשובה הזו !!!!!
אולי מתפקידו של הצלה ,לדאוג להרבה מהחברים שלו ,שזו בעיה גדולה בשבילם !!ולסדר את זה עם האחראים לכך במד"א.
|
|