בן 13 שיחק על גג בירושלים, מעד ונהרג
הנער שיחק עם חבריו על גג בניין בשכונת קרית מנחם, כאשר לפתע נשבר הריצוף מזכוכית עליו דרך והוא נפל מגובה חמש קומות דרך חדר המדרגות ונהרג. המשטרה פתחה בחקירה
אפרת וייס
נער בן 13 נהרג היום (ד') כאשר נפל מגג בניין בו שיחק עם חבריו בשכונת קרית מנחם בירושלים. משטרת ירושלים פתחה בחקירה. הנער הוא נתנאל (נתי) קרויטורו, תלמיד כיתה ז', המתגורר בשכונה אחרת בעיר.
בסביבות השעה 12 בצהריים, נפל הנער מגג בניין ברחוב קולומביה בשכונת קרית מנחם בעיר, בעת ששיחק עליו עם חבריו. הוא נפל לתוך פיר המדרגות. כוחות משטרה ומד"א הגיעו למקום והמשטרה פתחה בחקירה.
חברים ושכנים שהגיעו למקום האירוע סיפרו כי הנער ועוד ארבעה חברים שיחקו על גג הבניין והתיזו מים זה על זה, לרגל "יום המים", שמציינים בשבועות. בשלב מסוים, ככל הנראה, דרך הנער על רצפה העשויה זכוכית שהיתה בגג. הרצפה נשברה תחת משקלו והוא נפל חמש קומות למטה, דרך פיר המדרגות.
שמואל כהן, שכן המתגורר בבניין, סיפר: "לפני שלושה חודשים הוא חגג את בר המצווה שלו. אשתי שמעה 'בום'. פתחתי את הדלת וראיתי אותו, הוא נושם את נשימותיו האחרונות. עצרתי מבעד הילדים האחרים לגשת לראות אותו והזעקתי את המשטרה".
מימי מרואן, מהנדס בניינים מסוכנים בעיריית ירושלים, הגיע למקום ואישר כי על חלק מהגג מרוצף בזכוכית.
חבריו של קרויטורו הזדעזעו לשמוע על האסון. בספר המחזור של השנה שעברה, בסיום כיתה ו', כתבו עליו תלמידי השכבה כי נתנאל היה ילד מאוד מוכשר, ושחקן כדורגל טוב.
 |
|
|