לפני כדקה התקבלה קריאה על מחוסרת הכרה ברחוב מלכי ישראל, על פי הדיווח מנשימים את הגברת.
כשבעה כוננים הגיבו במירס "בדרך".
אחרי כמה שניות כוננים דיווחו על גברת בהכרה מלאה וכמובן ש... "אין צורך בכוחות נוספים..
נשלח ב-4/6/2004 09:47
אתמול גם היה דיווח של נט"ן על החיאה שהוא ביצע, האדם קם, החל ללכת וסירב פינוי!
זה מציאותי?
נשלח ב-4/6/2004 10:28
דיווח מסוג זה הוא בדרך כלל טעות בזיהוי של החובש שנראה לו כי האדם אינו נושם אך למעשה זה לא כך.
יש מקרים בו האדם עושה הפסקות נשימה ונראה כלא נושם בכלל או שלפעמים הוא באמת מפסיק לנשום ואפי' מתחילים בהנשמות והוא חוזר לעצמו מייד ומתחיל לנשום בכוחות עצמו ואז תוך כדי טיפול הוא מתאושש לחלוטין ואפי' מסרב ללכת לבית חולים.