בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תמונות מת"ד בבני ברק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/6/2004 20:13 לינק ישיר 
תמונות מת"ד בבני ברק
מצורף קובץ

תאונת דרכים קשה התרחשה הבוקר (שני) ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. מהחקירה הראשונית עולה כי, מונית פגעה במספר עוברי אורח, וכתוצאה מכך נהרג אחד וחמישה נפצעו, אחד באורח בינוני והשאר קל. . מדיווח של חובש הצלה שהגיע למקום, מתברר כי מונית שיצאה מרחוב אחיעזר לכיוון רחוב רבי עקיבא, פגעה בשתי מכוניות שנעו ברחוב עקיבא, בנוסף נפגעו מספר עוברי אורח שחצו את הכביש במעבר חצייה סה"כ היו במקום כ 8 פצועים חלקם לכודים ואחד במצב אנוש שנקבע מותו בדרך לבית החולים צוות זק"א גוש דן שהיה באירוע פתח אוהל ענק על הכביש בכדי שיכלו לעשות החייאה לפצוע האנוש בחום הכבד. שאר הפצועים פונו לבתי החולים

צילום:אתר זק"א
www.zaka.org.il


זק"א - זה קירוב אחים



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-7/6/2004 20:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

לפני שפתחו את האוהל על הכביש

זק"א - זה קירוב אחים



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-7/6/2004 20:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אחרי פתיחת האוהל

זק"א - זה קירוב אחים



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-7/6/2004 20:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2

זק"א - זה קירוב אחים



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-8/6/2004 08:38 לינק ישיר 

הרעיון של אוהל הוא דבר מצויין שכבר דובר עליו רבות.
צריך לצייד את המתנדבים באוהלים כאלו וכשמגיעים לטיפול ממושך ברחוב פורשים את האוהל וכך זה מגן על פרטיות החולה או הנפגע וכן מגן על המטפלים מהשמש הקודחת.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/6/2004 18:55 לינק ישיר 

זה אולי רעיון גדול אבל לא תמיד פרקטי.

זה יעיל וראוי לשימוש כאשר ישנם הרבה חובשים במקום שאז כמה חברים יוכלו להתקין את האוהל, אבל כאשר אין הרבה חובשים ההחייאה קצת יותר חשובה מהדברים מסביב.

בכל אופן רעיון מבורך.


וכל הכבוד לכונני הצלה בבני ברק המסורים והמקצועיים!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/6/2004 23:28 לינק ישיר 

ואל תשכחו שבטראומה אין זמן להתקין אוהלים
"העמס וסע" זה הכלל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/6/2004 23:54 לינק ישיר 

צודק וויטי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תמונות מת"ד בבני ברק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext